コロンバス旅!!

先週僕が住んでいるクリーブランドから3時間くらいにあるコロンバスに行ってきました。前々からずっと行きたかってついに行くことができた。

Last week I went to Columbus which is 3 hours away from where I live. I had been wanting to go there for a long time and finally made it 

 

 コロンバスには僕が行きたいと思ってるオハイオ州立大学やアッシュ洞窟とか、クリーブランドとはまた違う街並みでした。Columbus is kind of different style of a city from Cleveland. There is the Ohio State University and Ash Cave.

 

 オハイオステイトはとにかく大きくて一つの町になってるみたい。

Ohio state university was huge and it is like a town.

 Image result for ohio state university

 

 

映画に出てきそうな図書館やほんま!

I felt like I was in a movie 

 

ソファを発見しそこに座って、いろんなことを考えながらボケーっとした顔で座っていた。前までは図書館行って勉強したり本を読んだりということは自分から一番離れたところにあったのに、今ではこの図書館にいるだけですごいワクワクして、純粋にここでいろんな国からきている人たちと勉強したいという気持ちになった。どうした俺よ笑

I found a couch and sit there while I was thinking something. I'd been spacing out for an hour. A library was a place where I hardly go, but I felt really excited and made me think that I want to study here with people from around the world. what is going on myself lol

 

改めて思うことは、今こおやってアメリカで勉強させてもらえること、目標に向かって頑張らせてもらえるのも家族の支援や、友達の応援、周りの人達のサポートがあってのことだ。僕自体はすごいバカでどうしようもないけど、いつも僕の周りには優秀な人たちや僕のことを気にかけてくれる人達がいる。その人たちがいるから今の僕がいる。この言葉はよく聞く言葉だが、こういうことなのかと身をもって感じた。

And I realized that being in Ameica and study here is amazing. I am really blessed with 

family support , friends, people who help me out all the time. I owe what I am to them.

Although I often hear the line,I feel like  I got what the real meaning of this line.

今月29日から本格的にアメリカの大学生になります。こっから2年間必死に勉強しそして、この大学で勉強するっていうイメージができた、その点でこのタイミングでここにいけたことはよかった。

from 29th I will officially be an American college student. I will study hard in order to study in the library lol. it was great timing to visit there. because it inspired me a lot. 

 

またアッシュ洞窟の写真もあげます!

I'll post some Ash cave pics on here sometime soon.

 

 

 

 

Enjoy your life!